آخرین اخبار
کد مطلب: 126224
مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي چهارمحال و بختياري:
مورد مثبتي از کرونا ويروس در چهارمحال و بختياري گزارش نشده است
تاریخ انتشار : 1398/12/10 12:44:25
نمایش : 745
مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي چهارمحال و بختياري گفت: تا کنون مورد مثبتي از کرونا ويروس در چهارمحال وبختياري گزارش نشده است.
به گزارش سلام لردگان؛ سيد علي درخشان در گفت و گو با خبرنگار مهر وضعيت استان چهارمحال و بختياري در نهمين روز از اسفندماه ۹۸ را سفيد اعلام کرد و اظهار داشت: تا کنون مورد مثبتي از کرونا ويروس در چهارمحال و بختياري گزارش نشده است.

وي گفت: ستاد مقابله با بيماري کوويد ۱۹ استان چهارمحال و بختياري به منظور افزايش دسترسي به خدمات بهداشتي و درماني براي شناسايي سريع موارد مشکوک به بيماري کوويد ۱۹ و ارائه آموزش و خدمات سرپايي، اقدام به فعال نمودن، مراکز خدمات جامع سلامت شهري و روستايي در سطح شهرستانهاي ده گانه استان کرده است.

وي بيان کرد: اين مراکز شامل ۲۲ مرکز «۲۴ ساعته» و ۱۰ مرکز «از ساعت ۸ صبح تا ساعت تا ۱۲ نيمه‌شب» است که هم اکنون در حال ارائه خدمت به مراجعان هستند.

وي بيان کرد: اين مراکز تحت عنوان «کلينيک غربالگري بيماري‌هاي واگير» و با بهره‌مندي از امکانات و تجهيزات لازم آماده ارائه خدماتي از قبيل ويزيت پزشک، شناسايي و ارجاع موارد مشکوک به بيمارستان‌هاي مربوطه و آموزش کليه مراجعان هستند.

وي ادامه داد: کلينيک‌هاي غربالگري بيماري واگير در استان، در شهرستان شهرکرد شامل مرکز خدمات جامع سلامت سودجان، مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۱ سورشجان، مرکز خدمات جامع سلامت شماره يک فرخشهر، مرکز خدمات جامع سلامت شمار ه يک هفشجان، مرکز خدمات جامع سلامت شهرکيان ست.

وي بيان کرد: در شهرستان بروجن مرکز خدمات جامع سلامت فرادنبه، مرکز خدمات جامع سلامت سفيد دشت، مرکز خدمات جامع سلامت شماره يک بلداجي و مرکز خدمات جامع سلامت گندمان است.

وي عنوان کرد: در شهرستان‌هاي فارسان و لردگان نيز مراکز خدمات جامع سلامت باباحيدر و آلوني و در شهرستان اردل مراکز خدمات جامع سلامت سرخون و دشت و در شهرستان کوهرنگ مراکز خدمات جامع سلامت ميهه، بازفت و صمصامي براي پاسخ گويي به مراجعين داير فعال هستند.

وي ادامه داد: مراکز خدمات جامع سلامت دزک، گهرو و شلمزار در شهرستان کيار و مراکز خدمات جامع سلامت هوره و شماره يک سامان را در اين شهرستان و مراکز خدمات جامع سلامت شماره يک شبانه روزي و شماره دو در شهرستان بن ديگر مراکز داير براي مراجعه مردم اين شهرستان‌ها هستند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس